Lompat ke isi kandungan

Pakej Lengkap Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan

April 10, 2010

Inilah Pakej Lengkap Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan yang terkenal itu! Sudahkah anda mendapatkannya??!

Akan bongkarkan apakah 4 tindakan yang harus anda lakukan sebelum menghadiri temuduga. Tanpa adanya 4 tindakan ini anda pasti kekurangan sesuatu semasa temuduga sekaligus menurunkan kebarangkalian anda lulus temuduga. Percayakah anda jika dikatakan bahawa dengan duduk di depan tv pada jam 8.00 malam, anda telah membuat satu persediaan yang amat penting untuk hari temuduga anda nanti.

Persediaan semasa hari temuduga
Bab ini akan membincangkan apakah persediaan yang perlu anda lakukan semasa hari temuduga sejak dari anda bersiap sedia untuk pergi temuduga, sewaktu tiba di tempat temuduga, semasa temuduga, hinggalah di akhir temuduga. Intipati yang utama di bahagian ini akan membongkarkan berbagai-bagai rahsia yang akan membuatkan panel penemuduga kagum dengan kehebatan anda ketika sesi temuduga kelak. Tahukah anda hanya dengan renungan mata anda, panel penemuduga akan menjadi “cair”.

Persediaan selepas hari temuduga
Jika anda percaya bahawa nasib anda ditentukan oleh yang Tuhan, maka anda perlu berdoa kepadaNya agar temuduga anda berjalan lancar dan anda lulus. Tuhan sentiasa membantu mereka yang memohon berkat daripadaNya. Percayalah…Selepas ini, anda akan dimotivasikan supaya semangat dan keinginan anda untuk berjaya akan dipertingkatkan..

Rahsia berpakaian bagi lelaki dan perempuan
Anda bakal mengetahui apakah rahsia sebenar berpakaian bagi lelaki dan perempuan. Kebanyakan daripada pemakaian lelaki dan perempuan semasa temuduga tidak begitu menepati syarat temuduga. Tahukah anda dengan hanya memakai pakaian tertentu, anda boleh mendapat markah free 5% dengan begitu sahaja.

Jangan fikir ia hanya setakat itu sahaja. Jangan sekali-kali. Modul-modul di bawah menjadi pelengkap kepada pakej ini..

Modul #1: Rahsia Teknik Menjawab Soalan Temuduga Kerja Kerajaan

Modul #2: Contoh Soalan dan Skema Jawapan temuduga Kerja Kerajaan

Modul #3: Rahsia Kejayaan dan Kegagalan Calon Temuduga Kerja Kerajaan

Modul #4: Rahsia Penulisan Resume Temuduga Kerja Kerajaan

Kalau belum, sila ke sini atau ke sini untuk mendapatkannya segera demi masa hadapan anda!

 

———-

Lain-lain info terbaik, tip-tip dan panduan kerjaya atau temuduga boleh anda baca di Blog Tips Kerjaya

Tinggalkan Komen

Tinggalkan komen